Μπορεί ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Μ. Χρηστάκης να είναι- κατά δήλωση του Δημάρχου Δ. Ζαμάνη στην πρόσφατη συνέντευξή του στο edionysos- “ένα πολυάσχολο στέλεχος στο χώρο της αυτοδιοίκησης”, αυτό όμως δεν εμπόδισε το κ. Ζαμάνη με πρόσφατη απόφασή του να του αναθέσει επιπλέον αρμοδιότητες. Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με την απόφαση Δημάρχου όπως δημοσιεύεται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, ο κ. Χρηστάκης από τις 5 Οκτωβρίου, αναλαμβάνει εκτός των λοιπών καθηκόντων του, και:
α) το Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
β) το Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης Πληροφορικής.
γ) τη Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης με τα Τμήματα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Αδειοδοτήσεων και Τμήμα Συγκοινωνιών και Εγκαταστάσεων.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως οι παραπάνω αρμοδιότητες ανήκαν μέχρι πρότινος στην Αντιδημαρχία Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης, για την τύχη της οποίας- μετά από την παραίτηση του Η. Υφαντή– δεν έχει ακόμη εκφρασθεί καμία πρόθεση από τη Δημοτική Αρχή.
Σύμφωνα με την ίδια απόφαση, “ο Γενικός Γραμματέας υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρμοδιότητάς του.
Επιπλέον, ανατίθεται στον Γενικό Γραμματέα η υπογραφή όλων των Αποφάσεων και
Διοικητικών πράξεων που απορρέουν από την εκτέλεση των καθηκόντων του.
3. Οι αρμοδιότητες του Γενικού Γραμματέα εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, όπως ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας του συστήματος ποιότητας του Δήμου.
Στο πλαίσιο άσκησης όλων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων του, ο Γενικός Γραμματέας οφείλει
προηγουμένως να ενημερώνει το Δήμαρχο.
Η υπ’ αριθ.1011/15519/08-06-2016 απόφαση του Δημάρχου περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου παύει να ισχύει.
Κατά τα λοιπά ισχύει η προηγούμενη υπ΄αριθ. πρωτ.2368/33518/27-11-2015 απόφαση του
Δημάρχου περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου”, η οποία, υπενθυμίζεται, περιλαμβάνει τα παρακάτω:
α) Να υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών µε ή χωρίς αποδοχές και µετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του ∆ήµου.
β) Να παρέχει οδηγίες, να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα, να συντονίζει τις υπηρεσίες του ∆ήµου κατά την άσκηση του έργου τους.
γ) Να προβαίνει στη µελέτη και εισήγηση µέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του ∆ήµου.
δ) Να µεριµνά για την επεξεργασία από τις αρµόδιες υπηρεσίες των θεµάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σύµφωνα µε την ηµερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο του ∆ηµοτικού Συµβουλίου ή της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
ε) Να παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρµογής των αποφάσεων του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής από τις αρµόδιες υπηρεσίες του ∆ήµου.
στ) Να µεριµνά για την έγκαιρη ετοιµασία των περιοδικών απολογισµών δράσης του ∆ήµου, σύµφωνα προς τα αντίστοιχα προγράµµατα ή τις συγκεκριµένες αποφάσεις και να ενηµερώνει σχετικά το ∆ηµοτικό Συµβούλιο, την Οικονοµική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.
ζ) Να µεριµνά για τις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου των Ετησίων Προγραµµάτων ∆ράσης του ∆ήµου, να παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραµµάτων που αποφασίζονται από τα όργανα διοίκησης του ∆ήµου, να µεριµνά για την έγκαιρη ετοιµασία των περιοδικών απολογισµών δράσης του ∆ήµου, σύµφωνα προς τα αντίστοιχα προγράµµατα και σχέδια δράσης και να ενηµερώνει σχετικά το ∆ήµαρχο και τους αρµόδιους Αντιδηµάρχους.
η) Να µεριµνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσµατικής δράσης των υπηρεσιών του ∆ήµου, την προσαρµογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και της βελτίωσης της απόδοσης του στελεχιακού δυναµικού και των τεχνικών µέσων του ∆ήµου.
θ) Να οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δηµιουργείται στο ∆ήµο.
ι) Να συνεργάζεται µε τους Αντιδηµάρχους για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.
ια) Να παραλαµβάνει πάσης φύσεως έγγραφα [∆ικαστικές Αποφάσεις, εξώδικα κ.τ.λ.] από δικαστικούς επιµελητές και άλλα όργανα.
ιβ) Να παραλαµβάνει την αλληλογραφία του ∆ήµου και να χρεώνει τα εισερχόµενα ή εσωτερικά έγγραφα στις αρµόδιες υπηρεσίες.