logo


Τρεις ερωτήσεις, σχετικές με τη δημιουργία μαθητικού στεκιού στην Καμέλια απευθύνει δημοσίως προς το Δήμαρχο Διονύσου προσωπικά με την παρακάτω παρέμβασή του ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος και τέως Αντιδήμαρχος Η. Υφαντής, ένας από τους 8 δημοτικούς συμβούλους που ψήφισαν θετικά στο σχετικό αίτημα της Ένωσης Γονέων πριν από ένα μήνα. Ο κ. Υφαντής αναφέρεται στην απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου Κρυονερίου, το 2015, να δημιουργηθεί στέκι νεολαίας στην περιοχή, απόφαση που ουδέποτε υλοποιήθηκε, στις δεσμεύσεις του προεκλογικού προγράμματος της Δημοτικής Αρχής που αφορούν- μεταξύ άλλων- και σε σχεδιασμό δράσεων για παιδιά και νέους όλων των ηλικιών, καθώς και στον άδοξο τερματισμό του Προγράμματος Δημιουργικής Απασχόλησης που εφάρμοσε για ένα μόλις χρόνο ο Δήμος:

Σε συνέχεια της πρόσφατης συζήτησης του θέματος στο Δ.Σ του Δήμου, συζητείται σήμερα, και πάλι δημόσια, η αξιοποίησης της «Καμέλιας».

Σχετικά με την στάση του δημάρχου, που επέλεξε -κατά πως το συνηθίζει- το ρόλο του Ποντίου Πιλάτου, ως εάν να μην είναι επικεφαλής της δημοτικής αρχής, και λειτούργησε ως επόπτης και διαχειριστής, προκαταλαμβάνοντας και καλλιεργώντας το αρνητικό αποτέλεσμα με διπλωματική κομψότητα, έχουμε τρεις ερωτήσεις:

Α. Επειδή προτάθηκε στους γονείς να απευθυνθούν στο Τοπικό Συμβούλιο του Αγίου Στεφάνου και από εκεί να αρχίσει η διαδικασία, γνωρίζει ότι το Τοπικό Συμβούλιο του Κρυονερίου έχει λάβει σχετική απόφαση για την διάθεση χώρου με σκοπό να δημιουργηθεί Στέκι Νεολαίας, από το 2015, και η απόφαση δεν έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα;

Β. Επειδή, όσοι και όσες τον στήριξαν, κρατούν ακόμη στα χέρια τους το προεκλογικό του πρόγραμμα, που φέρει την υπογραφή και τη ρητή δέσμευσή του, μπορεί να μας εξηγήσει πώς αντιλαμβάνεται σήμερα, μετά από 4 χρόνια, αυτά που επί λέξει υποσχόταν; Αντιγράφουμε από το κεφάλαιο ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

« Ανάπτυξη δικτύου δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά… Σχεδιασμός δράσεων με συγκεκριμένες προτάσεις κατά θεματική περιοχή (…), κατά πληθυσμιακή ομάδα (παιδιά προσχολικής ηλικίας, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, νέοι,…) και κατά λειτουργική κατεύθυνση (διασκέδαση/αναψυχή, δημιουργική απασχόληση και ενεργή συμμετοχή, …, ελεύθερος χρόνος)… Ειδικά και στοχευμένα προγράμματα σχολικού αθλητισμού»

Γ. Τέλος, μπορεί να μας εξηγήσει γιατί δεν συνεχίστηκε το Πρόγραμμα Δημιουργικής Απασχόλησης και Ψυχαγωγίας για παιδιά του Δημοτικού Σχολείου, που εφαρμόστηκε με επιτυχία το 2015-16 σε επιλεγμένα Σχολεία του Δήμου, απογευματινές ώρες, κατά την φθινοπωρινή, χειμερινή και εαρινή περίοδο;

Ηλ. Υφαντής