Παρέμβαση για τα διόδια κάνει ο Δ. Ζαφειρόπουλος, ιδρυτικό μέλος της νεοσύστατης δημοτικής παράταξης +ΕΝΑ. Η παρέμβαση αυτή ακολουθεί αντίστοιχη του 2018, όπου καταγράφεται όλο το ιστορικό της σύμβασης για τα διόδια, και εκφράζει την προσωπική θέση του κ. Ζαφειρόπουλου, αυτή «της διαχρονικής αντίθεσης περί διοδίων εντός του αστικού ιστού»:
Διάβασα εκ νέου δημοσίευση που αφορά τη Γέφυρα Τατοΐου και τα Διόδια.
Το κείμενο συνοδεύουν, τίτλοι όπως: «Kατεδαφίζεται η Γέφυρα Βαρυμπόμπης», «Η εθνική οδός θα περνά μέσα από τις γειτονιές για δυο χρόνια!»
Ξαναθυμήθηκα λοιπόν προσωπική ανάρτησή μου από το όχι μακρινό 2018
https://www.facebook.com/jimmy.jump.543/posts/1932942523383774).
Το κείμενο είχε γραφτεί με τα έως τότε δεδομένα και θα ήθελα να αφιερώσω δύο επιπλέον λόγια στα πεπραγμένα τόσο επί υπουργίας Χρ. Σπίρτζη όσο και στις θέσεις (ή και τις μη-θέσεις) που έχουν πάρει τοπικοί παράγοντες στο δήμο Διονύσου.
Κάποιοι έχουν άποψη ότι ο Σπίρτζης επί υπουργίας του προσπάθησε αν όχι να ανατρέψει να καθυστερήσει ή αναβάλει τις όποιες επιπτώσεις της σκανδαλώδους απόφασης διοδίων ΕΝΤΟΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ.
Κάποιοι άλλοι θα υπερθεματίσουν ότι ουσιαστικά καθυστέρησε τόσο όσο, προκειμένου να σκάσει η καυτή πατάτα σε όποιον άλλο.
Όλα καταγράφονται και όλα (πρέπει) να αξιολογούνται.
Άλλωστε είναι ένα θέμα που θέλει ΚΕΝΤΡΙΚΗ πολιτική απόφαση και μάλιστα γενναία με όποια επισφάλεια ενέχει η προσπάθεια ανατροπής της σύμβασης.
Όμως είναι μια προσπάθεια που πρέπει να γίνει από τους πολίτες και τις οργανώσεις. Μια προσπάθεια που ΟΦΕΙΛΟΥΝ να κάνουν οι πολιτικοί άρχοντες των άμεσα ή έμμεσα επηρεαζόμενων περιοχών καθώς και η Περιφέρεια Αττικής δια των αντιπροσώπων της στο εν αναμονή Περ. Συμβούλιο. Τέλος, είναι μια προσπάθεια που αξίζει να γίνει στο φως και χωρίς μισόλογα και υπεκφυγές.
Υ.Γ. Είναι πραγματικά άξια αναμονής, η στάση που θα κρατήσουν σθεναρά οι δήμαρχοι που έχουν εκλεγεί όταν μάλιστα έχουν τύχει περήφανης και καθαρής πολιτικής βοήθειας από υπουργούς και πολιτευτές που εμπλέκονται στο μεγάλο πρόβλημα των διοδίων.
Έπεται συνέχεια ..