logo


Ή πώς ένα πρόβλημα λύθηκε έγκαιρα και αποτελεσματικά με συντονισμένες ενέργειες.

Όλα ξεκίνησαν με ένα ατύχημα, αυτό καθηγητή στο Λύκειο Αγ. Στεφάνου, που έσπασε το πόδι του. Για να διευκολυνθεί στη δουλειά του, όποτε το σχολείο ανοίξει και πάλι, η Διευθύντρια Κ. Μαγκανιώτη σκέφτηκε να μετατρέψει άλλο χώρο, ευκολότερα προσβάσιμο, σε αίθουσα διδασκαλίας- αλλά στο σχολείο δεν υπήρχαν επιπλέον θρανία και καρέκλες για τον εξοπλισμό της.

Η συνέχεια αποτελεί ένα καλό παράδειγμα αποτελεσματικής δουλειάς με κινητοποίηση όλων των εμπλεκομένων στη σχολική κοινότητα του Δήμου Διονύσου:

Η Διευθύντρια αποτάθηκε για βοήθεια στη Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που έστειλε αίτημα στις Κτηριακές Υποδομές (τις ΚΤΥΠ, που είναι αρμόδιες για τον εξοπλισμό των σχολικών κτηρίων), και στο Σύλλογο Γονέων, που με τη σειρά του ενημέρωσε την Ένωση Γονέων.

Η Ένωση με τη σειρά της ανταποκρίθηκε άμεσα και ανέλαβε την πρωτοβουλία συντονισμού. Με τον Πρόεδρό της Δ. Τσιράκη επικοινώνησε και με τη Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, και το αίτημα για δανεισμό θρανίων προς προς το Λύκειο Αγ. Στεφάνου προωθήθηκε σε όλους τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, και των δυο βαθμίδων, της πόλης.

Το αποτέλεσμα δικαίωσε την κινητοποίηση: Θρανία δάνεισαν το Γυμνάσιο Άνοιξης και το 2ο Δημοτικό Αγ. Στεφάνου, η νέα αίθουσα έχει ήδη στηθεί, ο καθηγητής δεν θα χρειάζεται να ανεβαίνει τις σκάλες, το μόνο που λείπει είναι το πράσινο φως για την επιστροφή των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις τάξεις τους.

Εντωμεταξύ οι ΚΤΥΠ απάντησαν στο αίτημα: Θρανία μπορεί να δώσει το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου, γιατί αυτές τις ημέρες πραγματοποιείται απογραφή, και καρέκλες από Μάρτιο μια που σχετικός διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη.

Η παραπάνω δεν αποτελεί την είδηση της ημέρας. Αποτελεί όμως- θα το ξανατονίσουμε- πρόκριμα για συντονισμένες κινήσεις στην επιτυχή αντιμετώπιση ενός προβλήματος, δείχνει τα αυξημένα ανακλαστικά των φορέων που αντέδρασαν άμεσα ψάχνοντας τη λύση και προτείνει τη δράση έναντι της ολιγωρίας.