logo


Σχόλια για τη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία του Δήμου Διονύσου, που αντικαθιστά την παρουσία και την ταλαιπωρία στο γκισέ για την υποβολή 50 αιτήσεων, καταθέτει ο καθηγητής πληροφορικής στο ΕΚΠΑ Π. Γεωργιάδης. Ο κ. Γεωργιάδης υπέβαλε τα ίδια σχόλια και στο Facebook, όπου σε στιχομυθία του με τον υπεύθυνο του Γραφείου Τύπου του Δήμου Π. Πετρόπουλο αποκαλεί χαριτολογώντας τον εαυτό του “παππού”, πλέον, του TAXIS, λόγω  ηλικίας και χρόνου που έχει παρέλθει από τότε που το εν λόγω πληροφοριακό σύστημα τέθηκε σε λειτουργία, όταν ο καθηγητής ήταν επικεφαλής της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών.

Ένα-δυο καλόπιστα αρχικά σχόλια:

1.Βλέπω την ίδια ακριβώς εφαρμογή και στον Δήμο Κηφισιάς. Σίγουρα και σε πολλούς άλλους Δήμους. Θέλω να πιστεύω ότι λόγω “αντιγραφής” δεν μας έχει στοιχίσει παρά ελάχιστα.

2. Είναι μια “επανάσταση” στη γραφειοκρατία; Προφανώς όχι. Είναι ένα απλό βήμα μεταφοράς της γραφειοκρατίας στην ηλεκτρονική εποχή. Ευθύνεται ο Δήμος; Προφανώς όχι.

3. Μετά την ηλεκτρονική υποβολή, υποθέτω επιστρέφεται άμεσα ένας μοναδικός αριθμός πρωτοκόλλου, πώς γίνεται η διαβίβαση στην αρμόδια υπηρεσία; Υποθέτω άμεσα και χωρίς ανθρώπινη παρεμβολή.

4. Ο ενδιαφερόμενος πολίτης ενημερώνεται, υποθέτω ηλεκτρονικά, για την πορεία-εξέλιξη της αίτησής του; Υπάρχει ανώτατο χρονικό όριο υπηρεσιακής απόκρισης;

5. Η απάντηση της υπηρεσίας αποστέλλεται ηλεκτρονικά στον αιτούντα;

6. Υπάρχει πρόνοια για εξαγωγή ανά τακτά χρονικά διαστήματα στατιστικών δεικτών ώστε οι αρμόδιοι παράγοντες να έχουν εικόνα του φόρτου κάθε μονάδας σε συνδυασμό και με άλλες μη ηλεκτρονικές υποχρεώσεις;

7. Υπάρχει συνέργεια με άλλες εφαρμογές π.χ. οικονομικές;

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός αρκεί να είναι καλά σχεδιασμένη!!