ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 2ης ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ
ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο του Δ. Σ. Κωνσταντίνου Κουριδάκη
Έχουν περάσει 4 μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων σας και 6 μήνες από την ανάδειξή σας ως νέα διοίκηση, πιστεύουμε ότι ο χρόνος αυτός ήταν επαρκής ώστε να ενημερωθείτε από τις υπηρεσίες, να τις γνωρίσετε και να αξιολογήσετε την κατάσταση αναφορικά με το ανθρώπινο δυναμικό. Ερωτάμε αν έχετε διερευνήσει, αξιολογήσει τις ειδικότητες και τις θέσεις ευθύνης του διοικητικού, εργατοτεχνικού και επιστημονικού προσωπικού. Έχει γίνει η έρευνα και ανάλυση του τι προσφέρει, πού προσφέρει και αν προσφέρει αναλόγως των προσόντων και της ειδικότητας ο κάθε εργαζόμενος;
Υπάρχει καταγεγραμμένο πλάνο διευθέτησης και ανακατανομής θέσεων, αναλόγως εμπειρίας, κατάρτισης και απόδοσης, προκειμένου οι εργαζόμενοι να αποδίδουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο;
ΕΡΩΤΗΜΑ 2ο του Δ. Σ. Δημ. Αλεξανδρή
Στην προηγούμενη, ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής, σας υποβάλαμε ερώτημα να μας ενημερώσετε για την οικονομική κατάσταση του Δήμου.Μας είπατε ότι δεν είστε ακόμα έτοιμοι. Στην 18η τακτική συνεδρίαση της ΔΕ θέσατε θέμα «Διακανονισμός οφειλών 3.000.980,91 ΕΥΡΩ με την ΕΥΔΑΠ». Θα θέλαμε, νομίζω ότι είναι υποχρέωση της Δημοτικής αρχής, πριν ξεκινήσει τους διακανονισμούς οφειλών να ενημερώσει το Δημοτικό Συμβούλιο για την σαφή και ξεκάθαρη εικόνα των οικονομικών του Δήμου.
Δηλαδή τι χρήματα υπάρχουν στην τράπεζα, την αξία των ενταλμάτων προς πληρωμή, των τιμολογίων που δεν έχουν ακόμα ενταλματοποιηθεί, τις υποχρεώσεις προς προμηθευτές και εργολάβους που δεν έχουν εκδοθεί ακόμα τιμολόγια για να έχουμε μια πλήρη εικόνα της οικονομικής κατάστασης του Δήμου και τα αντίστοιχα στοιχεία που παραλάβατε από τον προκάτοχό σας στις 31-12-2023.