logo


Άνοιξε στις 2 Ιουνίου τις πόρτες της- αν και με αρκετές ελλείψεις- η Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Διονύσου, στεγαζόμενη στο κτήριο των Τεχνικών Υπηρεσιών, στη Δροσιά.

Εντεταλμένη σύμβουλος και επικεφαλής του Τμήματος έχει ορισθεί με απόφαση Δημάρχου η Π.Ταουξή αρχιτέκτονας, κίνηση που-σύμφωνα με την ίδια- αποκεντρώνει τις υπηρεσίες και θα διευκολύνει στην εξυπηρέτηση των αιτημάτων των πολιτών.

Η Υπηρεσία Δόμησης στελεχώνεται από 5 υπαλλήλους- 4 μηχανικούς και μια υπάλληλο για τη γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη:

Σ. Μουζάκη προϊσταμένη του Τμήματος Οικοδομικών Αδειών

Α. Εξάρχου με αρμοδιότητα την έκδοση οικοδομικών αδειών

Δ. Νίκα για τις πολεοδομικές εφαρμογές

Γ. Μπαλαδάκης για τον έλεγχο των κατασκευών και

Κ. Ζήση Γραμματέας

Οι παραπάνω θα ανήκουν στο εξής στην Υπηρεσία Δόμησης, ασκώντας παράλληλα τα καθήκοντά τους στις Τεχνικές Υπηρεσίες.

Αντικείμενα της νεοσυσταθείσας Υπηρεσίας είναι:

*Οι χρήσεις γης και ό,τι σχετικό με το τοπογραφικό

*Η έκδοση οικοδομικών αδειών  και εργασιών μικρής κλίμακας

*Η τακτοποίηση και διευθέτηση των προστίμων για τα αυθαίρετα

*Η εξέταση αιτημάτων πολιτών, που αφορούν σε πολεοδομικές διευθετήσεις

Τα παραπάνω, μόνο εν μέρει μπορούν να γίνουν σήμερα, μια που η Υπηρεσία, όπως τονίζει η κ. Ταουξή, δεν έχει ακόμη εσωτερικό πρωτόκολλο, ώστε να καταχωρούνται τα αιτήματα και να παρακολουθείται η πορεία τους (σ.σ. το θέμα αναμένεται να τακτοποιηθεί στις αρχές της επόμενης εβδομάδας), ενώ όλο το αρχείο που αφορά στο Δήμο Διονύσου- τοπογραφικά σχεδιαγράμματα, άδειες, τεχνικές εκθέσεις, διαγράμματα εφαρμογής, πινακίδες για τις εκτός Σχεδίου περιοχές και για τις Ζώνες- έχει παραμείνει στην Πολεοδομία Καπανδριτίου. Κατάλληλος χώρος για να υποδεχθεί το αρχείο αυτό- και μιλάμε για χιλιάδες φακέλους- αναζητείται ήδη από τη Διοίκηση, ενώ μια πρώτη σκέψη είναι να μεταφερθεί στο υπόγειο του Δημοτικού Καταστήματος Διονύσου, αφού προηγουμένως αντιμετωπισθεί το πρόβλημα με την υγρασία τού εκεί χώρου.

“Επιπλέον, για την άρτια λειτουργία της Υπηρεσίας χρειαζόμαστε ακόμη ένα  διοικητικό υπάλληλο, τις κατά καιρούς υπηρεσίες του μηχανολόγου που σήμερα είναι αποσπασμένος στην Αντιδημαρχία Καθαριότητας, τη συνδρομή της Οικονομικής Υπηρεσίας και του Λογιστηρίου του Δήμου, καθώς και ένα κλητήρα που θα πηγαινοφέρνει τους φακέλους από  και προς το αρχείο, όπου το μεταφέρουμε τελικώς”, επισημαίνει η εντεταλμένη σύμβουλος, προσθέτοντας: «Κάθε αρχή και δύσκολη- αλλά πρόθεσή μας είναι να υπερβούμε εαυτούς, ώστε η Υπηρεσία να λειτουργήσει άμεσα σε πλήρη ανάπτυξη προς όφελος του πολίτη».

Η ίδια έχει ζητήσει τη συνδρομή μερικών από τους 120 και πλέον 5μηνους συμβασιούχους που θα προσλάβει άμεσα ο Δήμος μέσω του ΟΑΕΔ, ώστε να απομονωθεί το αρχείο που αφορά στην πόλη μας και να μεταφερθεί από το Καπανδρίτι αμέσως μόλις εξασφαλισθεί ο κατάλληλος χώρος. Η Πολεοδομία Καπανδριτίου, άλλωστε, όπως και οι Πολεοδομίες σε άλλους Δήμους, αποτελούν «σχολείο» για τους 4 μηχανικούς, που συνεχίζουν να μελετούν και να εκπαιδεύονται στα νέα τους καθήκοντα.