logo


Αγαπητοί γονείς,

Τα οξυμένα προβλήματα της Παιδείας δεν αφορούν μόνο στους εκπαιδευτικούς αλλά στο σύνολο της  κοινωνίας, καθώς οι μαθητές είναι το μέλλον της.

Μαζί πρέπει να παλέψουμε για το σχολείο και τη μόρφωση των παιδιών μας.

ï Είναι αντιπαιδαγωγικό να γίνεται μάθημα σε αίθουσες κλουβιά με 25 και περισσότερους μαθητές στοιβαγμένους σαν σαρδέλες.

ï Είναι μεγάλο μορφωτικό πρόβλημα το ολοήμερο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό να συρρικνώνεται, να μην υπάρχουν  υποδομές και να διαμορφώνεται το πρόγραμμα με ό,τι περισσεύει από το πρωινό πρόγραμμα.

ï Είναι πισωγύρισμα να υπάρχουν κενά σε ειδικότητες ή σε δασκάλους και να μην καλύπτονται από τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό.

ï Είναι αντιπαιδαγωγικό οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές ή εκπαιδευτικές ανάγκες να μένουν αβοήθητοι ή να αλλάζουν κάθε χρόνο εκπαιδευτικό, αφού το 80% των εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή είναι συμβασιούχοι.

ï Είναι απαράδεκτο οι μαθητές που έχουν ανάγκη από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης να αναγκάζονται να μοιράζονται τον δάσκαλό τους με άλλα 2-3-4 ακόμα και με 5 παιδιά!

Δεν μπορεί η μόρφωση των παιδιών να βασίζεται στο πόσο αντέχει η τσέπη μας…

¬ Είναι πρόβλημα για τις λαϊκές οικογένειες να αναζητούν στήριξη σε πανάκριβες ιδιωτικές δομές λόγω των τεράστιων ελλείψεων του Δημόσιου Σχολείου.

¬ Είναι πρόβλημα τα υπέρογκα τροφεία που πληρώνουν οι γονείς στους δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς γιατί συνεχίζεται να είναι προαιρετική η φοίτηση των προνήπιων στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο.

Η «κανονικότητα», την οποία ευαγγελίζεται η Κυβέρνηση, τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας αλλά και τα δικά μας εργασιακά δικαιώματα.

Όλοι μας – εργαζόμενοι και άνεργοι – βιώνουμε τις τραγικές συνέπειες των βάρβαρων πολιτικών στην πλάτη μας. Κανένας κλάδος δε «γλίτωσε» από τα μέτρα και τις περικοπές.

Με ΜΑΤ απάντησαν στους εκπαιδευτικούς των παιδιών σας, όταν διεκδίκησαν μαζικούς μόνιμους διορισμούς στα σχολεία, στις διεκδικήσεις των εργαζόμενων για τα δεδουλευμένα, στον αγώνα ενάντια στους πλειστηριασμούς.

Θέλουν το δάσκαλο σκυφτό, γιατί το ίδιο θα πρέπει να μάθει και στους μαθητές του.

Να μάθει δηλαδή στη νέα γενιά να δουλεύει τζάμπα, με τις ανάγκες της στο πάτο, ενώ από την άλλη δίνουν φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις στις μεγάλες επιχειρήσεις, ζεστό χρήμα για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, φθηνό ρεύμα στις βιομηχανίες.

Ορατό ακόμη είναι και το ενδεχόμενο να γίνουμε, εμείς και τα παιδιά μας, τροφή για τα κανόνια τους στο πλαίσιο της όξυνσης των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών στην περιοχή.

Γι’ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί- γονείς- μαθητές να αντιπαλέψουμε το σχολείο της μονομέρειας και της ημιμάθειας διεκδικώντας:

15 μαθητές ανά τμήμα σε Νηπιαγωγείο και Α, Β Δημοτικού, 20 μαθητές ανά τμήμα στις υπόλοιπες τάξεις για να γίνεται πιο ουσιαστική δουλειά με τα παιδιά.

Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική Αγωγή.

Ολοήμερο σχολείο, με διευρυμένη χρονική λειτουργία, δωρεάν σίτιση με πρόσληψη κατάλληλου προσωπικού και όλες τις ειδικότητες.

Μαζικές προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών σε γενική και ειδική αγωγή.

Σύγχρονα κτίρια με τις απαιτούμενες υποδομές που θα καλύπτουν τις παιδαγωγικές και μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας στον 21ο αιώνα.

Καμία υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικών και μαθητών.

Να λειτουργήσουν χωρίς καμία περικοπή όλα τα αναγκαία Τμήματα Ένταξης.

Στην παράλληλη στήριξη να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ανά μαθητή που έχει ανάγκη ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης.

Όλα τα μαθήματα των ειδικοτήτων στο Δημοτικό (Φυσική Αγωγή, Μουσική, Πληροφορική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Ξένες Γλώσσες)  να διδάσκονται αποκλειστικά από τις αντίστοιχες ειδικότητες.

Σε αυτή την κατεύθυνση καλούμε:

ï στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο, την Παρασκευή 30 Μαρτίου στις 13:30 στα Προπύλαια (προσυγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος στις 13:00)

ï την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής, τις Ενώσεις και Συλλόγους Γονέων Αττικής σε σύσκεψη στις 18 Απριλίου, στις 18:30 στην αίθουσα Λογιστών (Κάνιγγος 27)

Με οργανωμένο αγώνα,  με συσπείρωση και αλληλεγγύη μπορούμε να τα καταφέρουμε!