logo


Γιατί με τη Δύναμη Ευθύνης για τον Διόνυσο, τι επιδιώκει η νέα παράταξη που αποτελείται από τρεις επιμέρους συνιστώσες, ποιος είναι ο βαθμός αποτελεσματικότητας της απερχόμενης Διοίκησης Ζαμάνη, ποια μεγάλα προβλήματα της πόλης παραμένουν ανοιχτά, πώς θα επιδιωχθούν συναινέσεις και μετεκλογικάείναι κάποια από τα ερωτήματα στα οποία απαντά ο Γ. Φωτάκης, σήμερα δημοτικός σύμβουλος με τη Νέα Πνοή για το Διόνυσο, υποψήφιος αύριο με τη Δύναμη Ευθύνης για το Διόνυσο. Ο κ. Φωτάκης προέρχεται από την παράταξη της Συμμαχίας για τον Πολίτη, που μαζί με την Ενωτική Πρωτοβουλία και τη Δράση ΣυνΠολιτών, συμπορεύονται προς τις εκλογές σε κοινό σχήμα. Στη διάρκεια της θητείας του ως δημοτικού συμβούλου τα τελευταία 5 χρόνια, ο κ. Φωτάκης ήταν από τους πλέον διαβασμένους συναδέλφους του, ενώ κατέθετε ανελλιπώς προτάσεις στη συντριπτική πλειονότητα των θεμάτων που συζητούνταν στο Δημοτικό Συμβούλιο, με στόχο την επίτευξη συναινέσεων. Ουδεμία εντούτοις υιοθετήθηκε ποτέ από τη Δημοτική Αρχή.

Οδός Διονύσου: Προέρχεστε από μια παράταξη, τη Συμμαχία για τον Πολίτη’’,  που στα προηγούμενα χρόνια είχε ασκήσει δριμεία κριτική στην “Ενωτική Πρωτοβουλία” του κ. Καλαφατέλη. Εν τούτοις σήμερα η παράταξή σας επιλέγει να συμπορευτεί μαζί του στις εκλογές, σε κοινό σχήμα. Ερωτώ  λοιπόν, γιατί σήμερα με τη Δύναμη Ευθύνης με επικεφαλής τον κ. Καλαφατέλη;

Γιάννης Φωτάκης: Είναι αλήθεια κ. Χαζάπη ότι είχαμε ασκήσει κριτική, κυρίως όμως στον τρόπο που είχε σχηματισθεί η Παράταξη του κ. Καλαφατέλη.

Θυμίζω ότι τότε συγκροτήθηκε ένας συνδυασμός από μεγάλο πλήθος δυνάμεων με εμφανή την έλειψη του στοιχείου που θα τις ενοποιούσε, δηλ. ενός συμφωνημένου επεξεργασμένου σχεδίου.

Αυτή την έλλειψη την είχαμε τότε διακρίνει καθαρά και είναι αυτό που κατακρίναμε, επισημαίνοντας τον κίνδυνο η δημοτική πράξη, να μεταπέσει σε κατάσταση νομής εξουσίας και στείρων ανταγωνισμών με συνέπειες γιά τη συνοχή του εγχειρήματος. Και δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε.

Ο.Δ.: Οπότε γιατί σήμερα να εξελιχθούν διαφορετικά τα πράγματα;

Γ.Φ.: Να τα πάρουμε από την αρχή. Η παράταξή μας “Συμμαχία για τον Πολίτη”, είναι μια παράταξη που λειτουργεί θεσμικά και διαθέτει βαθειές επεξεργασίες για όλα τα τοπικά ζητήματα. Στο παρελθόν δυο φορές με προμετωπίδα τις θέσεις της, επιχείρησε να εκφράσει το Δημοτικό σκηνικό, την πρώτη με αυτόνομη εκλογική κάθοδο και τη δεύτερη στηρίζοντας το σχήμα του Παν. Μπιτάκου. Η προσπάθεια δεν ήταν νικηφόρα, με αποτέλεσμα να περνούν τα χρόνια και να συσσωρεύονται στον τόπο πολλά αδιέξοδα. Είναι ακριβώς αυτά στα οποία σήμερα επιδιώκουμε να δώσουμε αξιόπιστες απαντήσεις.

Ο.Δ.: Δηλαδή σε ποια αδιέξοδα επιδιώκετε να απαντήσετε;

Γ.Φ.: Εννοώ τα αδιέξοδα που έχουν συσσωρευθεί οκτώ χρόνια μετά τον “Καλλικράτη”, με κύρια ευθύνη του κ. Ζαμάνη. Και λέω κύρια ευθύνη γιατί ήταν ο Δήμαρχος που είχε κληρονομήσει ένα Δήμο με μια ενιαία λειτουργία και τρέφαμε προσδοκίες, ότι θα τον αναβάθμιζε.

Αντί γι’ αυτό, και το βιώνουμε όλοι σήμερα, ο Δήμος υποβαθμίσθηκε ακόμη περισσότερο. Εργάζεται χωρίς όραμα και σχέδιο, είναι συγκεντρωτικός, ευδοκιμούν οι πελατειακές σχέσεις, επικρατεί αδιαφάνεια (οι απ΄ευθείας αναθέσεις, για το 2018, έφτασαν στο ύψος του 1,4 εκ, ευρώ!!!), δεν υπάρχει αξιοκρατία, δεν έχει βασικές δομές που να επιτρέπουν το δημοκρατικό διάλογο, τις συναινέσεις και τη λογοδοσία, εμφανίζει πρωτοφανή αναποτελεσματικότητα, με την καθημερινότητα να ταλανίζει τους πολίτες και όλα τα σοβαρά ζητήματα να λιμνάζουν.

Θέλοντας λοιπόν, να απαντήσουμε σε αυτά τα αδιέξοδα, επιδιώξαμε συζητήσεις με άλλες παρατάξεις και κινήσεις, προφανώς πλην της παράταξης του κ. Ζαμάνη, λόγω ακριβώς των πρακτικών της, με μοναδικό προαπαιτούμενο τη συμφωνία πάνω σε ένα προγραμματικό πλαίσιο στη βάση των Αρχών και των Αξιών μας.

Οι συζητήσεις, ειδικά με όσους σήμερα συγκλίνουμε, διήρκεσαν περί τους 4 μήνες, επεκτάθηκαν σε βάθος και κατέληξαν σε πολιτική συμφωνία με περιεχόμενο μια διαφορετική Δημοτική Λειτουργία που ακριβώς αναιρεί τα παραπάνω αδιέξοδα και αναδεικνύει τις προτεραιότητες του Δήμου.

Επισημαίνω εδώ ότι δεν προσχώρησε κανένας στην παράταξη του άλλου, αλλά όλοι μαζί, η Ενωτική Πρωτοβουλία (Καλαφατέλης), η “Συμμαχία για τον Πολίτη” (Βορριάς) και η Δράση ΣυνΠολιτών (Υφαντής), δημιουργήσαμε ένα νέο σχήμα, τη “Δύναμη Ευθύνης”, με συγκεκριμένες θέσεις που μας ενώνουν σε στέρεη βάση.

Είναι ακριβώς το στοιχείο που έλειπε το 2010 και τώρα υπάρχει και μας κάνει πολύ αισιόδοξους για την πορεία μας.

Ο.Δ.: Εντάξει, βρήκατε αυτά που σας ενώνουν. Η δημαρχιακή θητεία του κ. Καλαφατέλη δεν σας προβλημάτισε;

Γ.Φ.: Και βέβαια. Πήραμε όμως την απόφασή μας, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τέσσερα δεδομένα:

Ότι πρώτον, ο κ. Καλαφατέλης όταν ανέλαβε το 2011, έπρεπε να ενοποιήσει 7 πρώην Δήμους και Κοινότητες. Ένα εγχείρημα πολύ δύσκολο και τα κατάφερε. Αυτό όμως του απορρόφησε πολύ χρόνο. Και σε συνδυασμό με τη μικρή θητεία των 3,5 χρόνων και με τα προβλήματα συνοχής που εντωμεταξύ είχαν προκύψει, δεν προχώρησε μέσα στην ίδια 4ετία και σε ποιοτική αναβάθμιση της ήδη ενιαίας λειτουργίας.

Αυτό έπρεπε οπωσδήποτε να γίνει κατά τη δεύτερη 4ετία, που δεν υπήρξε. Και τότε βέβαια τα κριτήριά μας θα ήταν διαφορετικά και πιο αυστηρά.

Ότι δεύτερον, η “Ενωτική Πρωτοβουλία”, διαθέτει στελέχη ικανά, με σημαντική δράση, αναγνωρισιμότητα και δυνατότητα να εκφράσουν τις τοπικές κοινωνίες μας, κάτι που εμείς αποδείχθηκε ότι είχαμε δυσκολία να το πετύχουμε.

Για τα στελέχη αυτά εκτιμήσαμε ότι αν εργασθούμε από κοινού πάνω σε ένα συμφωνημένο πρόγραμμα, η προσπάθειά μας για μια διαφορετική λειτουργία του Δήμου, θα έχει αποτέλεσμα

Ότι τρίτον, συναντηθήκαμε και με άλλες δυνάμεις (Δράση ΣυνΠολιτών), που καθιστούν το όλο εγχείρημα ακόμη πιο στέρεο.

Ο.Δ.: Ναι αλλά πέρα από όλα αυτά, η Διοίκηση Καλαφατέλη υπήρξε αποτελεσματική;

Γ.Φ.: Η απάντηση στο ερώτημά σας, είναι το τέταρτο στοιχείο που λάβαμε υπόψη. Ότι δηλαδ θεωρούμε ότι πέρα από το έργ της ενοποίησης, υπήρξαν σημαντικά αποτελέσματα και μάλιστα σε σύγκριση με την 5ετία  του κ. Ζαμάνη. Ενδεικτικά  μόνο αναφέρω:

Τη διαδημοτική συνεργασία με το Δήμο Κηφισιάς, για τη δημιουργία σταθμού μεταφόρτωσης στερεών αποβλήτων, ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα δρομολόγια μεταφοράς τους στο ΧΥΤΑ και μάλιστα χωρίς περιβαλλοντική επιβάρυνση των περιοχών μας.

Τα διπλάσια έργα σε σχέση με σήμερα.

Τις πολλές μελέτες, που οδήγησαν στην υλοποίηση των σημερινών έργων ή αυτών που θα αρχίσουν σύντομα να υλοποιούνται (έργα αποχέτευσης, αντιπλημυρικά Βρυσάκι, ΔροσιάςΣταμάτας, κ.λπ.) και άλλες που έμειναν στα χαρτιά.

Τη δημιουργία νέων κοινωνικών δομών (Τράπεζα Χρόνου, Κοινωνικό Παντοπωλείο, Τοπικό Σχέδιο Απασχόλησης, Κοινωφελής Εργασία, κ.λπ.).

Την αγορά 7 στρεμμάτων για τη δημιουργία νέου δημοτικού Κοιμητηρίου, κ.λπ.

Ο.Δ.: Μιας και αναφερθήκατε στα έργα, με την εμπειρία σας ως τεχνικού, πώς κρίνετε τη θητεία Ζαμάνη στον τομέα αυτό;

Γ.Φ.: Κοιτάξτε, είμαι μηχανικός, έχω χειρισθεί προγράμματα και έχω δει πολλά, σε τρία Υπουργεία, ως Νομάρχης, ως Αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης, ως Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Ανάπτυξης Δυτ. Κρήτης. Όμως αυτήν την κατάσταση που έχω αντικρύσει την περίοδο αυτή στο Δήμο Διονύσου δεν την έχω ξαναδεί.

Δεν υπάρχει επιχειρησιακό σχέδιο με συγκεκριμένους στόχους.

Αντί για ένα ουσιαστικό ετήσιο τεχνικό πρόγραμμα, υπάρχει μια απέραντη λίστα έργωνεπιθυμιών διαφόρων παραγόντων, χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, χωρίς μελέτες, έτσι για το θεαθήναι, σταθερά επαναλαμβανόμενη τα τελευταία 5 χρόνια.

Τα αποτελέσματα είναι οδυνηρά. Προσέξτε παρακαλώ τι προκύπτει από τον επίσημο απολογιστικό Πίνακα του έτους 2018, που κατατέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο:

Είχαν προϋπολογισθεί έργα του Δήμου, ύψους 21.033.726,76 ευρώ. Τελικά εκτελέσθηκαν έργα ύψους 258.366,45 ευρώ, δηλ. σε ποσοστό επί των προϋπολογισθέντων μόλις 1,23!

Είχαν προϋπολογισθεί μελέτες ύψους 840.322,08 ευρώ. Τελικά εκπονήθηκαν μελέτες ύψους 12.883,60 ευρώ, δηλ. σε ποσοστό επί των προϋπολογισθέντων μόλις 1,53%!

Και βέβαια όλα αυτά είναι σοβαρά, αλλά ειδικά η έλλειψη μελετών είναι γεγονός επιεικώς απαράδεκτο, αφού πρακτικά σημαίνει μηδενισμό των αυριανών έργων.

Είναι αυτό που λέμε ότι η αναπτυξιακή κληρονομιά του κ. Ζαμάνη είναι μηδενική και είναι βέβαιο ότι έχουμε περίπτωση για το βιβλίο Γκίνες!!!

Ο.Δ.: Και τότε γιατί ο κ. Ζαμάνης μιλά για έργα δεκάδων εκατομμυρίων;

Γ.Φ.: Ο κ. Ζαμάνης, μπερδεύει διαφορετικά πράγματα, υιοθετώντας την προσφιλή τακτική όσων θέλουν να κινούνται σε θολά νερά για να κρύβεται η πραγματικότητα. Τι κάνει λοιπόν; Εμφανίζει ένα πίνακα που ενώ έπρεπε να περιέχει μόνον τα δημοτικά έργα, όσα εκτελούνται με δικούς μας πόρους, αυτός περιλαμβάνει και έργα της Περιφέρειας ή άλλων Κρατικών Φορέων, των οποίων μάλιστα ορισμένες μελέτες ετοιμάσθηκαν από άλλες Δημοτικές Αρχές και ειδικά από τον κ. Καλαφατέλη. Μάλιστα δε ορισμένα από τα έργα αυτά δεν έχουν καν ενταχθεί ακόμη στο πρόγραμμα.

Τα πράγματα είναι καθαρά. Σύμφωνα με τον επίσημο πίνακα που κατατέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, η εικόνα είναι τραγική. Τελεία και παύλα.

Ο.Δ.: Και για τα έργα που είναι εν εξελίξει αυτή την περίοδο;

Γ.Φ.: Το έργο της αποχέτευσης, η λεγόμενη εργολαβία “Τοξότη”, ατύχησε. Υπάρχει σύμβαση εδώ και πέντε χρόνια και έχει υλοποιηθεί μόλις το ένα τρίτο της.

Ο κ. Ζαμάνης είναι γεγονός ότι βρήκε εγκατεστημένο ένα κακό ανάδοχο, ύστερα από διεθνή διαγωνισμό που είχε προηγηθεί. Το λάθος του όμως είναι ότι δεν φάνηκε αυστηρός από την αρχή. Τον άφησε λάσκα και εδέησε μετά από 3,5 χρόνια απραξίας, να συγκροτήσει διαπαραταξιακή Επιτροπή, για να διαχειρισθεί τα αδιέξοδα. Με το πιστόλι στον κρόταφο, λόγω του κινδύνου να χαθούν οι Ευρωπαϊκές πιστώσεις για το έργο, στηρίξαμε την υποκατάσταση του αναδόχου. Δόθηκε παράταση 18 μηνών, έχει ήδη παρέλθει ο μισός χρόνος και πάλι το έργο εμφανίζει χαμηλή πρόοδο.

Με ακούτε, κ. Χαζάπη, να φωνάζω στα Δημοτικά Συμβούλια να επανασυσταθεί εγκαίρως η Διαπαραταξιακή Επιτροπή. Δυστυχώς μάταια. Φοβάμαι ότι η επόμενη Δημοτική Αρχή θα βρεθεί μπροστά σε νέο αδιέξοδο.

Το αντιπλημμυρικό έργο “Βρυσάκι, που άρχισε να εκτελείται στην περιοχή Αγίου Στεφάνου, είναι έργο της Περιφέρειας, με μελέτη που άρχισε επί Δημαρχίας Βορριά και ολοκληρώθηκε επί Καλαφατέλη.

Ο.Δ.: Δρομολόγησε ο κ. Ζαμάνης, κάποια σημαντικά έργα, που κατά τη γνώμη σας τα έχει ανάγκη η περιοχή για την αναβάθμισή της;

Γ.Φ.: Κατηγορηματικά όχι. Ο κ. Ζαμάνης απέρχεται, αφήνοντας το Δήμο, για παράδειγμα:

Άστεγο, με το Δήμο μας να είναι ίσως ο μοναδικός στη Ελλάδα που στερείται ενός Δημαρχείου, δηλαδή αυτού του εμβληματικού κτηρίου αναφοράς για κάθε πόλη και ταυτόχρονα να δαπανά ετησίως περί τις 260.000 Ευρώ για ενοικίαση κτηρίων, όχι κατάλληλων.

Με την είσοδο και έξοδο της πόλης του Αγίου Στεφάνου, δηλ. του μητροπολιτικού κέντρου μας, σε απαράδεκτη κατάσταση, από αισθητική και κυκλοφοριακή πλευρά, την ώρα που υπήρχε πλήρης μελέτη διαπλάτυνσης ήδη από το 2009 (Δημαρχία Βορριά), που παραμένει στα συρτάρια.

Χωρίς ένα σύγχρονο αμαξοστάσιο, με το Δήμο να στερείται μιας απαραίτητης υποδομής στον κρίσιμο τομέα της καθαριότητας και να λειτουργεί σε μισθωμένο ακατάλληλο χώρο του πρώην Δήμου Αγίου Στεφάνου, που εξυπηρετούσε υποπολλαπλάσιες ανάγκες των σημερινών.

Χωρίς νέο δημοτικό Κοιμητήριο, την ώρα που ορισμένα κοιμητήρια των Δημοτικών Ενοτήτων (πχ Αγίου Στεφάνου) είναι κορεσμένα. Και όμως η Δημοτική Αρχή Καλαφατέλη είχε απαλλοτριώσει έκταση 7 στρεμμάτων στη θέση “ΜΠΙΣΜΠΙΡΗ”  του Αγίου Στεφάνου γι’ αυτό το σκοπό.

Με όλα τα μεγάλα θέματα των πόλεών μας, κυρίως τα πολεοδομικά και των κοινοχρήστων χώρων, ανοικτά και αναφέρομαι εδώ για παράδειγμα στα 251 και 43 στρέμματα στη περιοχή μας του Διονύσου, που με τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις μάς ανήκουν.

Με έντονο πρόβλημα για ορισμένες περιοχές Σχολικής Στέγης, με το Δήμο όλα αυτά τα χρόνια να μην έχει προχωρήσει ούτε σε ένα τετραγωνικό μέτρο απαλλοτρίωσης.

Ο.Δ.: Κεντρική θέση στη φιλοσοφία της “Συμμαχίας για τον Πολίτη”, καταλάμβανε πάντα το κεφάλαιο των συνεργασιών και των συναινέσεων. Ομολογουμένως σήμερα δίδετε ένα πρώτο δείγμα, με τη συμπόρευσή σας με άλλες δυνάμεις στη Δύναμη Ευθύνης. Στο πνεύμα και το γράμμα του νέου αυτοδιοικητικού νόμου, πώς βλέπετε την επίτευξη συναινέσεων μετεκλογικά, εφόσον εκλεγείτε ως Δημοτική Αρχή αλλά και αν δεν εκλεγείτε;

Γ.Φ.: Στην ουσία το ερώτημά σας υπονοεί το πολύ σημαντικό ζήτημα του πώς θα κυβερνηθεί αύριο ο Δήμος, την ώρα που πολύ πιθανόν να μην διαθέτουμε πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο, με την εφαρμογή της απλής αναλογικής.

Επισημαίνω ότι ίσως ο Νόμος στο σημείο αυτό να μην βοηθά πολύ, αφού δεν έχει προβλέψει θεσμικά αντίβαρα ώστε να δημιουργείται μια σταθερή κυβερνώσα πλειοψηφία κατά τα πρότυπα της Βουλής.

Πάγια άποψή μας αποτελεί και καλά το επισημαίνετε ότι οι συναινέσεις είναι απαραίτητες σε ένα θεσμό όπως αυτός της Αυτοδιοίκησης. Τώρα και με την απλή αναλογική, είναι και εκ των  ων ουκ άνευ.

Όμως, και το υπογραμμίζω, οι συναινέσεις μπορεί να επιτευχθούν με δύο τρόπους. Είτε στη βάση συγκεκριμένων αρχών και προγράμματος, είτε στη βάση νομής εξουσίας, δηλ. της λογικής τού δούναι και λαβείν.

Η “Δύναμη Ευθύνης”, είναι της πρώτης λογικής. Και τρανή απόδειξη αποτελεί το γεγονός των πολύ σαφών προγραμματικών θέσεών μας, για δημοτική λειτουργία, με Αποκεντρωτική λογική, Διαφάνεια, Δημοκρατικό Προγραμματισμό, Λογοδοσία, Δουλειά με όραμα και σχέδιο.

Στη βάση αυτή έχουμε ήδη συζητήσει και με άλλες παρατάξεις που κατέρχονται στις εκλογές και θα συνεχίσουμε ανελλιπώς να το κάνουμε. Είμαι αισιόδοξος γιατί υπάρχουν δυνάμεις που μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα συννενοηθούμε.

Αυτή όμως που με προβληματίζει είναι η παράταξη του κ. Ζαμάνη. Γιατί όπως θα το έχετε διαπιστώσει κ. Χαζάπη, ενώ είχαμε και ειδικά εγώ προσωπικά μέχρι σήμερα εκδηλώσει προθέσεις στην κατεύθυνση των συναινέσεων, η παράταξη αυτή κινήθηκε στην πράξη με τη λογική “είμαστε Διοίκηση και αποφασίζουμε”.

Ο.Δ.: Πρόσφατα δόθηκε στη δημοσιότητα το κεφάλαιο από τις δεσμεύσεις της “Δύναμης Ευθύνης”, που αναφέρεται σε αναλυτικές πρωτοποριακές, είναι η αλήθεια, θέσεις για την αποκέντρωση και τη διαφάνεια και πώς μπορούν αυτά να επιτευχθούν. Παράλληλα, είναι γνωστό πως τα τελευταία 5 χρόνια στο Δήμο Διονύσου τα πάντα υπαγορεύονται και κινούνται γύρω από αδιευκρίνιστες ακόμη υποθέσεις παρελθόντων ετών που εμπλέκουν αιρετούς αλλά και πρόσωπα που κατείχαν θέσεις ευθύνης, υποδαυλιζόμενες από κύκλους που διατηρούν βολική ανωνυμία. Στο πλαίσιο αυτό είναι αξιοσημείωτος ο αριθμός δικαστικών διώξεων που στρέφονται κατά πάντων.  Ποια η προσωπική θέση σας αλλά και της Δύναμης Ευθύνης σ’ αυτήν την ποινικοποίηση της δημόσιας ζωής;

Γ.Φ.: Παραμένουμε σταθεροί στην άποψη ότι πρέπει να υπάρχει χρηστή διοίκηση, θεσμικά, θωρακισμένη κατά το δυνατόν καλύτερα, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τις θέσεις μας. Παραπέρα, εφόσον ανακύπτουν θέματα κακοδιοίκησης, με διάθεση μηδενικής ανοχής, αυτά πρέπει να καταλήγουν στη Δικαιοσύνη για να αποφαίνεται κάθε φορά, οριστικά.

Σ’ αυτό όμως που είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι, είναι να γίνονται καταγγελίες, για να εργαλιοποιούνται στη συνέχεια, να δηλητηριάζεται ο δημοτικός βίος, να καταστρέφεται κάθε είδους δυνατότητα διαλόγου και συναινέσεων, με τελικό σκοπό την εξουδετέρωση του αντιπάλου.

Και ακόμη κάτι χειρότερο, να καθίστανται το μέσον εκφοβισμού όσων ασκούν κριτική. Νομίζω κ. Χαζάπη, ότι αυτό το τελευταίο και εσείς προσωπικά το έχετε βιώσει με το χειρότερο τρόπο.

Ο.Δ.: Σας ευχαριστώ πολύ κ. Φωτάκη και εύχομαι καλή επιτυχία στον αγώνα σας.

Γ.Φ.: Εγώ σας ευχαριστώ!

Γιάννης Φωτάκης είναι Πολιτικός Μηχανικός, τ. Νομάρχης, νυν Δημ. Σύμβουλος και υποψ. Δημ. Σύμβουλος με την Παράταξη “Δύναμη Ευθύνης για το Διόνυσο”, με υποψ. Δήμαρχο το Γιάννη Καλαφατέλη.