logo


Για μια ακόμη φορά τα τελευταία 5,5 χρόνια θα επιχειρηθεί η τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας- του οργανογράμματος, δηλαδή- του Δήμου Διονύσου. Ο ΟΕΥ που σήμερα ισχύει, εκπονήθηε το 2011, στη διάρκεια της πρώτης καλλικρατικής θητείας, και έκτοτε παραμένει ο ίδιος, παρά τις κατά καιρούς εξαγγελίες της απελθούσας Δημοτικής Αρχής περί αναγκαίας τροποποίησής του. Υπενθυμίζεται πως και στα τέλη του 2016 ο τότε Γενικός Γραμματέας του Δήμου Μ. Χρηστάκης είχε δημόσια δεσμευθεί για νέο ΟΕΥ μέσα στον 2017, πλην την άνοιξη εκείνης της χρονιάς ο κ. Χρηστάκης παραιτήθηκε από τη θέση του και η διαδικασία για το νέο ΟΕΥ παρέμεινε ανολοκλήρωτη. 

Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως ο Οργανισμός Εσωτερικών Υπηρεσιών είναι απαραίτητο εργαλείο για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου μια που (θα πρέπει να) προβλέπει σαφή οριοθέτηση των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών, αποφυγή του κατακερματισμού και της πολυδιάσπασής τους, δημιουργία λιτών δομών με τα απολύτως αναγκαία ιεραρχικά επίπεδα, χωρική αποκέντρωση, στελέχωση της κορυφής της διοικητικής πυραμίδας, εξειδικευμένα στελέχη στις νέες οργανικές θέσεις, συντονισμό και συνεργασία μεταξύ των υπηρεσιών, συντονισμό και συμπληρωματικότητα μεταξύ των δημοτικών υπηρεσιών και των δημοτικών Νομικών Προσώπων και επιχειρήσεων (πηγή: ΕΕΤΑΑ).

Αυτή τη φορά με απόφαση Δημάρχου, που βρίσκεται ήδη αναρτημένη στη Διαύγεια, συγκροτείται ομάδα εργασίας που αποτελείται από τους:

1. Βορριά Μαρία, Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας,

2. Χόνδρου Σεβαστή, Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Εθελοντισμού και Διαβούλευσης.

3. Κυριακάκου Ελένη, Προϊσταμένη Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού,

4. Κυριακούλη Ελευθερία, υπάλληλο του Τμήματος Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου.

5. Ζολοταριώφ Νικόλαο, υπάλληλο του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας,

6. Πρίντεζη Αρετή-Ευαγγελία, υπάλληλο του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού-Γραφείο Μισθοδοσίας,

7. Ριακοτάκη Σοφία, υπάλληλο του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Σύμφωνα με την ίδια απόφαση, «Η οµάδα θα προβεί στις απαραίτητες εργασίες για τη διερεύνηση των υπηρεσιακών αναγκών του Δήµου, με γνώμονα την αποτελεσματική προώθηση των σκοπών του μέσα από τη βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσης των υπηρεσιών και την άρτια στελέχωσή τους. Συγκεκριμένα, η ομάδα θα ασχοληθεί με τη συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων που θα λάβουν από τους Προϊσταμένους των Οργανικών Μονάδων του Δήμου και τη σύνταξη σχεδίου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας.

Ως συντονίστρια της ομάδας, ορίζεται η Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Εθελοντισμού και Διαβούλευσης Σεβαστή Χόνδρου με αναπληρωτή συντονιστή τον υπάλληλο του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας Νικόλαο Ζολοταριώφ, ενώ οι εργασίες της θα εποπτεύονται από το Γενικό Γραμματέα του Δήμου, κο Στέφανο Μιχιώτη.

Η ομάδα θα συνεδριάζει εντός του ωραρίου εργασίας ή/και εκτός όταν είναι αναγκαίο και σε αυτήν θα συμμετέχουν κατά περίπτωση, εκτός από τα μέλη της, και άλλα υπηρεσιακά στελέχη, κατόπιν έγγραφης ή ηλεκτρονικής πρόσκλησης από την συντονίστρια.

Οι Προϊστάμενοι όλων των Διευθύνσεων και Τμημάτων του Δήμου, στους οποίους και κοινοποιείται η παρούσα, θα συνδράμουν με την παροχή στοιχείων και την έκφραση απόψεων επί του αρχικού σχεδίου.

Η ανωτέρω ομάδα έχει συμβουλευτικό και όχι αποφασιστικό ρόλο και οφείλει να ενηµερώνει τον ∆ήµαρχο για την πρόοδο των εργασιών της».