logo


Χωρίς να είναι ακόμη πλήρως αποσαφηνισμένο το χρονοδιάγραμμα των έργων στον παράδρομο της Εθνικής Οδού (σ.σ. αυτών για την αντιστήριξη των πρανών, που ξεκίνησαν από την Περιφέρεια τον περασμένο Οκτώβριο και διακόπηκαν μετά από πιέσεις του Δήμου λίγες ημέρες αργότερα, ώστε να ολοκληρωθεί το αντιπλημμυρικό της περιοχής), εντούτοις αναμένεται να ξεκινήσουν και πάλι μέσα στον επόμενο μήνα, και πάντως αμέσως μόλις ολοκληρωθούν οι αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις στην οδό Τραπεζούντος.

Με νωπή ακόμη την πρόσφατη κυκλοφοριακή εμπλοκή στην ευρύτερη περιοχή του Αγ. Στεφάνου, τον περασμένο Οκτώβριο, όταν τα έργα στον παράδρομο ξεκίνησαν ουσιαστικά εν μια νυκτί, το Τοπικό Συμβούλιο Αγ. Στεφάνου συνεδρίασε χθες Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου, ώστε να καταθέσει πρόταση για σειρά κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, που θα αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις από τα έργα. Αξίζει να σημειωθεί εδώ πως στη διάρκειά τους το κομμάτι των 500 περίπου μέτρων, όπου θα δουλεύουν τα συνεργεία, θα είναι πλήρως κλειστό στην κυκλοφορία. Πρέπει συνεπώς εγκαίρως να αναζητηθούν εναλλακτικές λύσεις για την εκτροπή της κυκλοφορίας οχημάτων, τόσο ΙΧ όσο και φορτηγών, μέσω άλλων δρόμων, ενώ προτείνεται η απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης σε κεντρικούς οδικούς άξονες.

Παρών στη χθεσινή συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου ο Κ. Κουριδάκης επικεφαλής της παράταξης “Εύπολις- Συνεργασία Δημοτών Διονύσου”, ο οποίος- εκφράζοντας την πεποίθησή του πως τα έργα προλειαίνουν το έδαφος για την τοποθέτηση διοδίων- κατέθεσε πρόταση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, ταυτόσημη εν πολλοίς με αυτήν του Προέδρου της Κοινότητας Αγ. Στεφάνου Δ. Μπαμπανίκα, η οποία και ψηφίστηκε ομόφωνα, και αναμένεται να περάσει για έγκριση από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.

Όλοι οι παριστάμενοι- ανάμεσά τους ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Στ. Κριεμάδης, η δημοτική σύμβουλος του Εύπολις Σ. Αγγελάκη- Διακείμη, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Στ. Μιχιώτης και βέβαια τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου- συνηγόρησαν, τέλος, στην τήρηση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που θα αποφασισθούν, ώστε να μην παρουσιαστούν και πάλι φαινόμενα κυκλοφοριακής ασφυξίας στον Άγ. Στέφανο: Στενή συνεργασία με την Τροχαία και την Περιφέρεια, αύξηση της αστυνόμευσης, διαρκής ενημέρωση του κόσμου, σωστή και ξεκάθαρη σήμανση και αυστηρός έλεγχος της τήρησής της, μελέτη κυκλοφοριακής ρύθμισης από τον εργολάβο και συνδρομή από τη Δημοτική Αστυνομία για την τήρηση των όποιων λύσεων επιλεγούν.

Γι’ αυτές η πρόταση του Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου, στην οποία “κούμπωσε” η αντίστοιχη του Εύπολις, προβλέπει:

*Απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων στον παράδρομο της Εθνικής Οδού από τον κόμβο Κρυονερίου μέχρι τη θέση Κατηφόρια, σύμφωνα και με τη σχετική υπουργική απόφαση του 2016

*Μονοδρόμηση της οδού Π. Μελά και εκτροπή της κυκλοφορίας στην οδό Τραπεζούντος για όσους κατευθύνονται προς Καπανδρίτι, με παράλληλη απαγόρευση στάσης και στάθμευσης, καθώς και μείωση του ορίου ταχύτητας

*Αντιστρόφως, οι οδηγοί που έρχονται από το Καπανδρίτι κινούμενοι επί της οδού Τραπεζούντος θα μπαίνουν στην οδό Σινώπης (σ.σ. για τη χρήση της οποίας, εντούτοις, διατηρούνται κάποιες επιφυλάξεις) και εν συνεχεία, μέσω Π. Μελά, θα βγαίνουν στον παράδρομο.

*Όσον αφορά στην απαγόρευση στάσης και στάθμευσης, αυτή προτείνεται για την οδό Χελμού που λόγω εμπορικών δραστηριοτήτων και υποκαταστημάτων Τραπεζών, παρουσιάζει έτσι κι αλλιώς πρόβλημα κυκλοφορίας.